Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko zintegrowane w piaście koła |
Ilość na oś | 2 |
Felga, ilość otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko koła 401 344 TOPRAN
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
2103300325, A2103300325
MERCEDES-BENZ | 210 330 03 25 | |
MERCEDES-BENZ | A210 330 03 25 |
Zastosowanie Łożysko koła 401 344 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Łożysko koła 401 344 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.