Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Mazda 626 V (GF) 2.0 (GFEP) (1998.04-2002.10) 136km » 500 286 topran
wybrany samochód: 
Mazda 626 V (gf) 2.0 (gfep) (1998.04-2002.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie 500 286 TOPRAN

500 286 Łożyskowanie TOPRAN
topran 500 286
Łożyskowanie 500 286
500 286
topran 500 286 Łożyskowanie
Łożyskowanie 500 286 topran
Łożyskowanie 500 286 topran
Łożyskowanie 500 286 topran
Łożyskowanie 500 286 topran
Łożyskowanie 500 286 topran
Łożyskowanie 500 286 topran
Łożyskowanie 500 286 topran
Łożyskowanie 500 286 topran

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

500 286

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyz obu stron
dla numeru OE2231 6 799 331

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 500 286 TOPRAN

Poduszka skrzyni biegów tył L/P (manualna) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E36), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E39), Z3 (E36), Z4 (E85) 1.6-4.4 09.90-08.16
numery OEM:
BMW      2231 6 771 219
BMW      2231 6 799 331
BMW      2371 1 137 817

Zastosowanie Łożyskowanie 500 286 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 500 286 TOPRAN:

PIOTR, SKÓRCZ
2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.