Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Felga, ilość otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114 |
Ilość zębów | 28 |
Ilość na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z trzpieniem stojącym |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 634 174 TOPRAN
MAZDA | GJ6A 33 060D | |
MAZDA | GJ6A 33 060E | |
MAZDA | GJ6A 33 061 | |
MAZDA | GJ6A 33 061D | |
MAZDA | GR1A 33 060 | |
MAZDA | GR1A 33 060A | |
MAZDA | GR1A 33 060B |
Zastosowanie Piasta koła 634 174 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Piasta koła 634 174 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.