Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Iveco TRAKKER I AD190T38W (2007-2012) 379km » 721 630 topran
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad190t38w (2007-2012) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 721 630 TOPRAN

721 630 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

721 630

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Układ hamulcowydla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu
Strona zabudowyz prawej
parzyste numery artykułów721 629

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 721 630 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył P (553mm/302mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: PEUGEOT 405 I, 405 II 1.4-2.0 07.88-04.97
numery OEM:
PEUGEOT      4745 74
PEUGEOT      E 074 029
zamienniki:
19-0326
KAGER
32-0271
brak
MAXGEAR
V42-30007
brak
VAICO
PU02159
brak
KAWE
8AS 355 662-751
brak
HELLA
FHB431204
brak
FERODO

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 721 630 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.