Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 723 586 topran

Cięgło, hamulec postojowy 723 586 TOPRAN

723 586 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

723 586

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 723 586 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył P (970mm/784mm) pasuje do: DS DS 5, CITROEN DS5, PEUGEOT 5008 1.2-2.0D 06.09-12.18

Cięgło, hamulec postojowy 723 586 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 723 586 producenta TOPRAN

PEUGEOT

474665, 474678

CITROËN

474665, 474678

numery OEM:
CITROËN      4746 65
CITROËN      4746 78
PEUGEOT      4746 65
PEUGEOT      4746 78
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 723 586 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.