Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 16V (1991.05-1999.03) 125km » DB4147 trw
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 1.8 16v (1991.05-1999.03) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4147 TRW

DB4147 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4147

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4147

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego295
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]297
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]67
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]140
nr EAN3322937146222
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4147 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, 4 RUNNER III, DYNA, HIACE III, HIACE IV, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI, LAND CRUISER 90, TUNDRA, VW TARO 1.8-4.7 08.83-
numery OEM:
TOYOTA      42431-04020
TOYOTA      42431-35110
TOYOTA      42431-35180
TOYOTA      42431-35200
TOYOTA      42431-35210
VOLKSWAGEN      J42 431 351 80
VOLKSWAGEN      J42 431 352 00

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4147 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4147 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.