Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4157 trw

Bęben hamulcowy DB4157 TRW

DB4157 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4157
Bęben hamulcowy DB4157
DB4157
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4157

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica bębna hamulcowego 255,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 256
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 67
Ilość otworów 5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 98
nr EAN 3322937207374

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4157 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA, PEUGEOT 806, EXPERT 1.6-2.1D 06.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      4247 37
FIAT      1311823080
FIAT      1471288080
LANCIA      0001471288080
LANCIA      1311823080
LANCIA      1471288080
PEUGEOT      4247 37
zamienniki:
BT1001
brak
FTE automotive GmbH
18-0017
brak
METELLI CIFAM
62935
brak
PAGID
261902
brak
NK
433.068
brak
Car S.p.A (InterCar)
237005
brak
VALEO
FDR329012
brak
FERODO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4157 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4157 TRW:

2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.