Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4262 trw

Bęben hamulcowy DB4262 TRW

DB4262 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4262
Bęben hamulcowy DB4262
DB4262
trw DB4262 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4262 trw
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4262

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 230
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 231,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 39
Ilość otworów 5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
nr EAN 3322937279807

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4262 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW POLO V 1.2-2.0 09.96-05.22

Bęben hamulcowy DB4262 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Bęben hamulcowy DB4262 producenta TRW

SKODA

1J0609617B

VOLKSWAGEN

1J0609617B

numery OEM:
SKODA      1J0 609 617 B
VOLKSWAGEN      1J0 609 617 B
FAW-VW      1JD 609 617
SVW      1JD 609 617

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4262 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4262 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.