Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Fiat PUNTO (199_) 1.3 JTD Multijet (199.AYR1A, 199.BYR1A) (2018.05-???) 90km » DB4262 trw
wybrany samochód: 
Fiat Punto (199_) 1.3 Jtd Multijet (199.ayr1a, 199.byr1a) (2018.05-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy wyprzedaż DB4262 TRW

DB4262 Bęben hamulcowy wyprzedaż TRW
trw DB4262
Bęben hamulcowy wyprzedaż DB4262
DB4262

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4262

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego230
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]231,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]39
Ilość otworów5
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937279807


opis e-autoparts.pl:
Produkt pełnowartościowy z wyprzedaży magazynowej. Oryginalne opakowanie produktu może być w nieznacznym stopniu podniszczone.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy wyprzedaż DB4262 TRW

numery OEM:
SKODA      1J0 609 617 B
VOLKSWAGEN      1J0 609 617 B
FAW-VW      1JD 609 617
SVW      1JD 609 617
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy wyprzedaż DB4262 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy wyprzedaż DB4262 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.