Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) (1985.09-1987.12) 75km » DB4276B trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.5 (c12v) (1985.09-1987.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4276B TRW

DB4276B Bęben hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4276B

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego180
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]181
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]43
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN3322937811359

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4276B TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA, PUMA 1.0-1.8D 03.89-11.08
numery OEM:
FORD      1000859
FORD      1017668
FORD      7152198
FORD      96FB-1113-BB
FORD      96FB-1113-BC

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4276B TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4276B TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.