Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4387 trw

Bęben hamulcowy DB4387 TRW

DB4387 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4387
Bęben hamulcowy DB4387
DB4387
trw DB4387 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4387 trw
Bęben hamulcowy DB4387 trw
Bęben hamulcowy DB4387 trw
Bęben hamulcowy DB4387 trw
Bęben hamulcowy DB4387 trw
186.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4387

producent:

TRW

Ø rozmieszczenia otworów [mm] 98
Średnica bębna hamulcowego 228
Śr. wewn. bębna ham. [mm] 228
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 61
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 268
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 48
Ilość otworów 4
Ciężar [kg] 5,5
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 229
nr EAN 3322937944422

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4387 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.3D/1.4D 02.08-

Bęben hamulcowy DB4387 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Bęben hamulcowy DB4387 producenta TRW

CITROËN

424755, 424758

PEUGEOT

424755, 424758

numery OEM:
CITROËN      4247 55
CITROËN      4247 58
PEUGEOT      4247 55
PEUGEOT      4247 58

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4387 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4387 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.