Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-2734 maxgear

Bęben hamulcowy 19-2734 MAXGEAR

19-2734 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-2734
94.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

19-2734

numer części:

19-2734

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Śr. wewn. bębna ham. [mm] 228,3
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 268
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 48
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 61
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 98
Ilość otworów 4
Średnica otworu centrującego [mm] 59
nr EAN 5901619576786

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-2734 MAXGEAR

B╩BEN HAM. CITROEN T. NEMO/BIPPER 228X48

Bęben hamulcowy 19-2734 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Bęben hamulcowy 19-2734 producenta MAXGEAR

CITROËN

1608945480, 1617329080, 424755, 424758

PEUGEOT

1608945480, 1617329080, 424755, 424758

numery OEM:
CITROËN      16 089 454 80
CITROËN      16 173 290 80
CITROËN      4247 55
CITROËN      4247 58
PEUGEOT      16 089 454 80
PEUGEOT      16 173 290 80
PEUGEOT      4247 55
PEUGEOT      4247 58

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-2734 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-2734 MAXGEAR:

Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.