Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » 19-1353 maxgear

Bęben hamulcowy 19-1353 MAXGEAR

19-1353 Bęben hamulcowy MAXGEAR
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-1353

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica bębna hamulcowego 203
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 42
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 245
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 73
Wzór otworów/Ilość otworów 04/04
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204
Ciężar [kg] 5,92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Długość opakowania [cm] 26,3
Szerokość opakowania [cm] 25,9
Wysokość opakowania [cm] 8,6
Techniczny numer informacyjny 98100 0266 0 1
nr EAN 5901619564790

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1353 MAXGEAR

BĘBEN HAM. CITROEN T. C2/C3
numery OEM:
CITROËN      424746
CITROËN      424749
PEUGEOT      424746
PEUGEOT      424749

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1353 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1353 MAXGEAR:

2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.