
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Średnica bębna hamulcowego | 203 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 42 |
| Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 245 |
| Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 73 |
| Wzór otworów/Ilość otworów | 04/04 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 204 |
| Ciężar [kg] | 5,92 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
| Długość opakowania [cm] | 26,3 |
| Szerokość opakowania [cm] | 25,9 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,6 |
| Techniczny numer informacyjny | 98100 0266 0 1 |
| nr EAN | 5901619564790 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-1353 MAXGEAR
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
424746, 424749
424746, 424749
| CITROËN | 424746 | |
| CITROËN | 424749 | |
| PEUGEOT | 424746 | |
| PEUGEOT | 424749 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-1353 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-1353 MAXGEAR:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.