Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4310 trw

Bęben hamulcowy DB4310 TRW

DB4310 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4310
Bęben hamulcowy DB4310
DB4310
trw DB4310 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4310 trw
Bęben hamulcowy DB4310 trw
Bęben hamulcowy DB4310 trw
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4310

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 71,5
Średnica otworu centrującego [mm] 52
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 220
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Średnica bębna hamulcowego 203
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 41
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
nr EAN 3322937363506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4310 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, PEUGEOT 1007, 206, 206+ 1.1-1.6D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      4247 46
PEUGEOT      4247 46
zamienniki:
36-0115
brak
KAGER
BT1025
brak
FTE automotive GmbH
18-0363
brak
METELLI CIFAM
18-0363K
brak
METELLI CIFAM
BDR627
brak
QUINTON
329716J
brak
JURID
251907
brak
NK
251915
brak
NK
7119.00
brak
REMSA
237016
brak
VALEO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4310 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4310 TRW:

2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.