Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH1250 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH1250 TRW

GCH1250 Cięgło, hamulec postojowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1250

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1575/1090 1170/690
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937248926

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1250 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1575mm/1170mm/690mm/690mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: OPEL ASTRA F, KADETT E 1.8/2.0 12.87-03.01
numery OEM:
OPEL      5 22 532
OPEL      5 22 577
OPEL      90279542
OPEL      90373855
VAUXHALL      5 22 532
VAUXHALL      90279542
VAUXHALL      90373855
zamienniki:
FBS17037
brak
FTE automotive GmbH
FBS17015
brak
FTE automotive GmbH
K11265
brak
A.B.S.
FHB432087
brak
FERODO

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1250 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1250 TRW:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.