Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH1521 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH1521 TRW

GCH1521 Cięgło, hamulec postojowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1521

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 1455/100
nr EAN 3322937186846

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1521 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1455mm/100mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: VW TRANSPORTER T2, TRANSPORTER T3 1.6-2.1 08.68-07.92
numery OEM:
AUDI      251 609 701
SEAT      251 609 701
SKODA      251 609 701
VOLKSWAGEN      251 609 701
VOLKSWAGEN      251 609 701 A
VOLKSWAGEN      251 609 701 B
VOLKSWAGEN      251 609 701 C
VOLKSWAGEN      251 609 721 C

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1521 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1521 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.