Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH1696 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH1696 TRW

GCH1696 Cięgło, hamulec postojowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1696

producent:

TRW

Długość 1/Długość 2 [mm] 1817/1480
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Sekcja część tylna
parzyste numery artykułów GCH1695
nr EAN 3322937217359

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1696 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (1817mm/1480mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.1-1.9D 05.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      4745 J3
CITROËN      96277119
PEUGEOT      4745 J3
PEUGEOT      96277119

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1696 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1696 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.