Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH1858 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH1858 TRW

GCH1858 Cięgło, hamulec postojowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1858

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość [mm] 1515
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937253029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1858 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L (1515mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: FIAT PALIO 1.2-1.9D 04.96-
numery OEM:
FIAT      0046431514
FIAT      46431514
FIAT      46542604
zamienniki:
8AS 355 661-121
brak
HELLA
FHB432992
brak
FERODO

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1858 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1858 TRW:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.