Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Bmw 3 (E36) 325 tds (1993.05-1998.02) 143km » GCH2176 trw
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e36) 325 Tds (1993.05-1998.02) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH2176 TRW

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2176

dostawca:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Sekcjaczęść tylna
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm]1445/1264
nr EAN3322937256204
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2176 TRW

numery OEM:
SUZUKI      45068-00000
SUZUKI      45068-84C00
zamienniki:
FBS24006
brak
FTE automotive GmbH
8AS 355 664-641
brak
HELLA

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2176 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2176 TRW:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.