Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH2185 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH2185 TRW

GCH2185 Cięgło, hamulec postojowy TRW
27.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2185

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
Długość [mm] 292
Sekcja część przednia
nr EAN 3322937256297

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2185 TRW

Linka hamulca ręcznego przód/tył L/P (292mm, rodzaj hamulca: bębnowy/tarczowy) pasuje do: TOYOTA CARINA IV, CARINA V, CELICA, COROLLA, CORONA, STARLET 1.0-2.0D 02.78-01.02
numery OEM:
TOYOTA      46410-01030
TOYOTA      46410-10030
TOYOTA      46410-12160
TOYOTA      46410-12170
TOYOTA      46410-12180
TOYOTA      46410-12210
TOYOTA      46410-20230
TOYOTA      46410-20300
TOYOTA      46410-20310

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2185 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2185 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.