Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH2343 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH2343 TRW

GCH2343 Cięgło, hamulec postojowy TRW
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2343

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Sekcja część tylna
parzyste numery artykułów GCH2344
nr EAN 3322937257874

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2343 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L (rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: VW LT 28-35 I, LT 40-55 I 2.0-2.7D 04.75-06.96
numery OEM:
AUDI      291 609 701 B
SEAT      291 609 701 B
SKODA      291 609 701 B
VOLKSWAGEN      291 609 701 B
VOLKSWAGEN      291 609 701 D

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2343 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2343 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.