Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH2610 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH2610 TRW

GCH2610 Cięgło, hamulec postojowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2610

producent:

TRW

Długość [mm] 253
Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
Sekcja część przednia
nr EAN 3322937914777

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2610 TRW

Linka hamulca ręcznego przód/tył L/P (253mm, rodzaj hamulca: bębnowy/tarczowy) pasuje do: MAZDA 323 F VI, 323 S VI, 626 III, 626 IV, 626 V, MX-6, PREMACY, XEDOS 6 1.3-2.5 06.87-03.05
numery OEM:
MAZDA      G721-44-150
MAZDA      GA5R-44-150A
MAZDA      GA5R-44-150B
MAZDA      GA5R-44-150C
MAZDA      GJ21-44-150

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2610 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2610 TRW:

Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.