Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH3004 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH3004 TRW

GCH3004 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH3004

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH3004

producent:

TRW

Długość [mm] 2460
Sekcja Część środkowa
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1350/1525
nr EAN 3322937976522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH3004 TRW

Linka hamulca ręcznego przód L/P (1525/2460mm/1350mm/1525mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B909), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904) 2.1D-2.9D 02.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 420 22 85
MERCEDES-BENZ      901420228505
MERCEDES-BENZ      A 901 420 22 85
VOLKSWAGEN      2D0 609 701 B

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH3004 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH3004 TRW:

2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.