Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH423 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH423 TRW

GCH423 Cięgło, hamulec postojowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH423

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1322/1210
Wymagana ilość 1
parzyste numery artykułów GCH424
nr EAN 3322938145828

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH423 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L (1322mm/1210mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.2-2.0 12.04-

Cięgło, hamulec postojowy GCH423 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy GCH423 producenta TRW

RENAULT

8200673258

numery OEM:
RENAULT      82 00 673 258

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH423 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH423 TRW:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.