Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH507 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH507 TRW

GCH507 Cięgło, hamulec postojowy TRW
92.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH507

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1540/1324
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
parzyste numery artykułów GCH506
nr EAN 3322938182984

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH507 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L (1540mm/1324mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: NISSAN MICRA C+C III, MICRA III 1.0-1.6 01.03-06.10
numery OEM:
NISSAN      36531-AX600
NISSAN      36531-AX601
NISSAN      36531-AX60A

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH507 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH507 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.