Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH525 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH525 TRW

GCH525 Cięgło, hamulec postojowy TRW
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH525

dostawca:

TRW

Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1673/1170
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
parzyste numery artykułów GCH524
nr EAN 3322938183141

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH525 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (1673mm/1170mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61) 2.0-5.0 12.01-12.10

Cięgło, hamulec postojowy GCH525 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy GCH525 producenta TRW

BMW

34406761098, 34406770602, 6761098, 6770602

numery OEM:
BMW      34 40 6 761 098
BMW      34 40 6 770 602
BMW      6 761 098
BMW      6 770 602

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH525 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH525 TRW:

Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.