Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH689 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH689 TRW

GCH689 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH689
Cięgło, hamulec postojowy GCH689
GCH689

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH689

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 1572/1415
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 3322938271312

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH689 TRW

Linka hamulca ręcznego tył P (1572mm/1415mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, KANGOO EXPRESS, MODUS 1.2-2.0 07.03-

Cięgło, hamulec postojowy GCH689 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy GCH689 producenta TRW

RENAULT

8200577938

numery OEM:
RENAULT      82 00 577 938

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH689 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH689 TRW:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.