Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB4041 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB4041 TRW

GDB4041 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB4041
Klocki hamulcowe - komplet GDB4041
GDB4041
trw GDB4041 Klocki hamulcowe - komplet
95.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23043, 23044

numer części:

GDB4041

producent:

TRW

Ograniczenia producenta KELSEY HAYES
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 45,2
Długość [mm] 140,3
Grubość [mm] 14,6
nr EAN 3322937185702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB4041 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: FORD USA WINDSTAR, JEEP CHEROKEE 2.5/3.8/4.0 01.95-08.04

Klocki hamulcowe GDB4041 mają zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

Numery OE klocków hamulcowych GDB4041 producenta TRW

FORD USA

3538978, F58A2M008BA, F58Z2200F

numery OEM:
FORD      3538978
FORD      F58A-2M008-BA
FORD      F58Z2200F
FORD USA      3538978
FORD USA      F58A-2M008-BA
FORD USA      F58Z2200F

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB4041 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB4041 TRW:

2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-08
 5/5
OK!!
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2023-08-07
 5/5
Wszystko pasuje do Volkswagen Passat b8 2.0tdi
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
2020-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-12
 5/5
Przez te klocki prawie wpadłem w przepaść jadąc przez włoskie Alpy! Tak się nagrzały przy zjeździe mimo tego że hamowałem głównie silnikiem, że auto przestało hamować mimo naciskania hamulca, a jeden klocek zaczął się dymić! Zrobiłem przerwę i dopiero pojechałem dalej. Na szczęście góry się skończyły i jakoś dojechałem do celu. Nigdy więcej TRW.
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki GDB1611 producenta trw
zobacz instrukcję montażu GDB4041zobacz instrukcję montażu GDB4041

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.