Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro (1988.10-1994.02) 250km » GDB3426 trw
wybrany samochód: 
Audi V8 (441, 442, 4c2, 4c8) 3.6 Quattro (1988.10-1994.02) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3426 TRW

GDB3426 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB3426
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3426
GDB3426
trw GDB3426 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3426 trw
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

24338

numer części:

GDB3426

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]96,8
Grubość [mm]15,4
Wysokość [mm]49,3
Ograniczenia producentaAKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolneE9 90R - 01120/1624
nr EAN3322937511730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3426 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: VOLVO 340-360, LEXUS ES, HS, PONTIAC VIBE, TOYOTA AVALON, CAMRY, MARK X ZIO I, RAV 4 III, RAV 4 IV 1.8-Electric 08.84-
numery OEM:
TOYOTA      04466-02220
TOYOTA      04466-06060
TOYOTA      04466-06070
TOYOTA      04466-06090
TOYOTA      04466-06210
TOYOTA      04466-33160
TOYOTA      04466-33180
TOYOTA      04466-33200
TOYOTA      04466-42060
TOYOTA      04466-75010
TOYOTA      04466YZZE8
TOYOTA      D6247
LEXUS      04466-33160
LEXUS      04466-33180
LEXUS      04466-33200
LEXUS      04466-42060
LEXUS      04466-75010
LEXUS      04466YZZE8
GUANGZHOU TOYOTA      04466-33200
GUANGZHOU TOYOTA      446633180

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3426 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB3426 TRW:

2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
Bardzo dobry produkt
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Zgodne z zamowieniem
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2023-10-23
 5/5
Polecam
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB3426zobacz instrukcję montażu GDB3426

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.