Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ746 trw

Sworzeń wahacza JBJ746 TRW

JBJ746 Sworzeń wahacza TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ746

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów JBJ747
Długość [mm] 94,7
nr EAN 3322937464609

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ746 TRW

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 16,5mm, z dodatkami) pasuje do: MINI (R50, R53), (R52), (R56) 1.4-1.6D 06.01-02.12
numery OEM:
BMW      1 489 294
BMW      31 13 1 489 294
MINI      1 489 294
MINI      31 10 6 779 437
MINI      31 12 6 753 991
MINI      31 13 1 489 294
MINI      6 753 991
MINI      6 779 437

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ746 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ746 TRW:

Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.