Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 21486 sidem

Sworzeń wahacza 21486 SIDEM

21486 Sworzeń wahacza SIDEM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

21486

producent:

SIDEM

Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/5
Wymiar stożka [mm] 16,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
parzyste numery artykułów 21487
Tylko w połączeniu z 2 x M12
nr EAN 5413978169023

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 21486 SIDEM

Sworzeń wahacza 21486 ma zastosowanie do modeli samochodów

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

Numery OE Sworzeń wahacza 21486 producenta SIDEM

MINI

31106779437, 31126753991, 31131489294

numery OEM:
MINI      31 10 6 779 437
MINI      31 12 6 753 991
MINI      31 13 1 489 294

Zastosowanie Sworzeń wahacza 21486 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 21486 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.