Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR150 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR150 TRW

JPR150 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR150

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Kształt adaptera trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm] 30
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937387953

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR150 TRW

Koszt kaucji: 621.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: FORD GALAXY I; VW GOLF III, PASSAT B3/B4, SHARAN, VENTO 2.8 06.91-04.00
numery OEM:
AUDI      021 145 157
AUDI      1H0 145 157
AUDI      1H0 422 155
AUDI      1H0 422 155 A
AUDI      1H0 422 155 B
AUDI      7M0 145 157 P
AUDI      7M0 145 157 R
FORD      1038842
FORD      1045760
FORD      95VW-3A674-EA
FORD      95VW-3A674-EB
SEAT      021 145 157
SEAT      1H0 145 157
SEAT      1H0 422 155
SEAT      1H0 422 155 A
SEAT      1H0 422 155 B
SEAT      7M0 145 157 P
SEAT      7M0 145 157 R
SEAT      7M0 145 157 RX
SKODA      021 145 157
SKODA      1H0 145 157
SKODA      1H0 422 155
SKODA      1H0 422 155 A
SKODA      1H0 422 155 B
SKODA      7M0 145 157 P
SKODA      7M0 145 157 R
VOLKSWAGEN      021 145 157
VOLKSWAGEN      1H0 145 157
VOLKSWAGEN      1H0 145 157 X
VOLKSWAGEN      1H0 422 155
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 A
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 B
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 P
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 R
VOLKSWAGEN      7M0 145 157 RX

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR150 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.