Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR159 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR159 TRW

JPR159 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
476.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR159

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber 6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ø koła pasowego [mm] 129
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 30
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Ograniczenia producenta LUK
Ciśnienie [bar] 110
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388660

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR159 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (W210) 1.8-2.3 03.93-04.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 29 01
MERCEDES-BENZ      002 466 29 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 30 01
MERCEDES-BENZ      002 466 30 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 29 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 29 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 30 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 30 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR159 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.