Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR176 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR176 TRW

JPR176 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR176

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompy Pompa tandemowa
Ograniczenia producenta VICKERS
Ograniczenia producenta ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem wyrównującym
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388813

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR176 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES 190 (W201) 1.8-2.5D 10.82-08.93
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      201 460 17 80
MERCEDES-BENZ      201 460 17 80 80
MERCEDES-BENZ      201 460 18 80
MERCEDES-BENZ      201 460 18 80 80
MERCEDES-BENZ      A 201 460 17 80
MERCEDES-BENZ      A 201 460 17 80 80
MERCEDES-BENZ      A 201 460 18 80
MERCEDES-BENZ      A 201 460 18 80 80
zamienniki:
53600
brak
SPIDAN
53929
brak
SPIDAN
54097
brak
SPIDAN
21G44114
brak
CARDONE
21G44118
brak
CARDONE

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR176 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.