Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Nissan QASHQAI II SUV (J11, J11_) 1.3 DIG-T (2018.08-???) 160km » JPR209 trw
wybrany samochód: 
Nissan Qashqai Ii Suv (j11, J11_) 1.3 Dig-t (2018.08-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR209 TRW

JPR209 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR209

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez JPR191
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba otworów mocujących adaptera3
Kształt adapteratrójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm]32
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x2
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]100
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937389117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR209 TRW

Koszt kaucji: 212.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: SEAT ALHAMBRA, IBIZA II, LEON, TOLEDO II; VW BORA, BORA I, CORRADO, GOLF III, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B3/B4, POLO 1.3-3.2 06.91-09.10
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR209 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.