Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR262 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR262 TRW

JPR262 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR262

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SAGINAW
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 142
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937389483

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR262 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, ZX; PEUGEOT 306, PARTNER 1.8/2.0 07.92-12.02
numery OEM:
CITROËN      4007 93
CITROËN      4007 V9
CITROËN      96 323 350 80
PEUGEOT      4007 93
PEUGEOT      4007 V9
PEUGEOT      96 323 350 80
zamienniki:
53651
brak
SPIDAN
53832
brak
SPIDAN
53918
brak
SPIDAN
54346
brak
SPIDAN
HP-418
brak
OPTIMAL
HP-642
brak
OPTIMAL
V42-0423
brak
VAICO
21G35231
brak
CARDONE
HP-398
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR262 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.