Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR313 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR313 TRW

JPR313 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
 

    Ocena:
numer części:

JPR313

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Kształt adaptera trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Odstęp adaptera od pompy [mm] 42
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937429769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR313 TRW

Koszt kaucji: 442.57 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: VW CORRADO, GOLF II, PASSAT B3/B4 1.8/2.0 08.88-05.97
numery OEM:
AUDI      037 145 157
AUDI      191 422 155
AUDI      357 422 155 E
SEAT      037 145 157
SEAT      191 422 155
SEAT      357 422 155 E
SEAT      357 422 155 G
SKODA      037 145 157
SKODA      191 422 155
SKODA      357 422 155 E
VOLKSWAGEN      037 145 157
VOLKSWAGEN      037 145 157 B
VOLKSWAGEN      037 145 157 BX
VOLKSWAGEN      037 145 157 F
VOLKSWAGEN      191 422 155
VOLKSWAGEN      357 422 155 E
VOLKSWAGEN      357 422 155 G

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR313 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR313

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.