Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR460 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR460 TRW

JPR460 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR460

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 125
Ilość żeber 5
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 30
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937686193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR460 TRW

Koszt kaucji: 621.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN; PEUGEOT PARTNER 1.1-1.6 06.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      4007 AN
CITROËN      4007 JF
CITROËN      96 383 800 80
CITROËN      96 383 829 80
CITROËN      96 424 952 80
CITROËN      96 524 951 80
CITROËN      96 584 951 80
PEUGEOT      4007 AN
PEUGEOT      4007 JF
PEUGEOT      96 383 800 80
PEUGEOT      96 383 829 80
PEUGEOT      96 424 952 80
PEUGEOT      96 524 951 80
PEUGEOT      96 584 951 80
zamienniki:
QSRPA337
brak
QUINTON
QSRPA351
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR460 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.