Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR470 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR470 TRW

JPR470 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR470
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR470
JPR470
trw JPR470 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR470 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR470 trw
420.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR470

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 138
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 27
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Ograniczenia producenta SAGINAW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika wyrównawczego
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937685448

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR470 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA PICASSO, PEUGEOT 206 1.6/1.8/2.0 06.99-06.12

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR470 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR470 producenta TRW

CITROËN

40073C, 4007AS, 4007JG, 4007JN, 4007LF, 4007LJ, 9686525180

PEUGEOT

40073C, 4007AS, 4007JG, 4007JN, 4007LF, 4007LJ, 9686525180

numery OEM:
CITROËN      4007 3C
CITROËN      4007 AS
CITROËN      4007 JG
CITROËN      4007 JN
CITROËN      4007 LF
CITROËN      4007 LJ
CITROËN      96 865 251 80
PEUGEOT      4007 3C
PEUGEOT      4007 AS
PEUGEOT      4007 JG
PEUGEOT      4007 JN
PEUGEOT      4007 LF
PEUGEOT      4007 LJ
PEUGEOT      96 865 251 80
zamienniki:
QSRPA318
brak
QUINTON
QSRPA362
brak
QUINTON
QSRPA363
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR470 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.