Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR505 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR505 TRW

JPR505 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR505

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta LUK
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 130
Ilość żeber 6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 30
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem wyrównującym
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937686964

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR505 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203) 1.8-3.5 05.00-05.08
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 83 01
MERCEDES-BENZ      002 466 84 01
MERCEDES-BENZ      002 466 84 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 83 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 84 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 84 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR505 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.