Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR509 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509 TRW

JPR509 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR509
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509
JPR509
trw JPR509 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
579.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR509

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta LUK
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937687213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (C209), E (W210) 2.1D/2.2D/2.7D 07.99-06.11

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

0024669301, 0024669401, 002466940180, 0044661301, A0024669301, A0024669401, A002466940180, A0044661301

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      004 466 13 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      A 004 466 13 01

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR509 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.