Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR562 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR562 TRW

JPR562 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
491.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JPR562

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta ZF
Rozstaw śrub mocujących [mm] 104
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Odstęp adaptera od pompy [mm] 40
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 18
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937686605

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR562 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES V (638/2), VITO (W638) 2.2D 03.99-07.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 69 01
MERCEDES-BENZ      002 466 69 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 70 01
MERCEDES-BENZ      002 466 70 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 69 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 69 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 70 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 70 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR562 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR562

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.