Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR756 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR756 TRW

JPR756 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR756

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta ZF
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937943463

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR756 TRW

Koszt kaucji: 627.99 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4-2.0 10.98-03.05

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR756 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR756 producenta TRW

FORD

1364114, 1381879, 1381881, 1383835, 1383836, 1457620, 1467620, 2S412A696AA, 2S413A696AA, 2S413A696AB, 2S413A696AC, 6M21U403E98AA34D8, 6M21U403E98AA3ZHE, 6M21U403E98AB34D8, 6M21U403E98AB3YYW, 6M21U403E98AB3ZHE

numery OEM:
FORD      1364114
FORD      1381879
FORD      1381881
FORD      1383835
FORD      1383836
FORD      1457620
FORD      1467620
FORD      2S41-2A696-AA
FORD      2S41-3A696-AA
FORD      2S41-3A696-AB
FORD      2S41-3A696-AC
FORD      6M21-U403E98-AA34D8
FORD      6M21-U403E98-AA3ZHE
FORD      6M21-U403E98-AB34D8
FORD      6M21-U403E98-AB3YYW
FORD      6M21-U403E98-AB3ZHE

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR756 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR756zobacz instrukcję montażu JPR756

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.