Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR772 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 TRW

JPR772 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR772
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772
JPR772
trw JPR772 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 trw
552.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR772

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta KAYABA
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Liczba otworów do mocowania 2
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938087036

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 2.5D 04.06-05.13

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 producenta TRW

VOLKSWAGEN

2E0422155A, 2E0422155C, 2E0422155B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2E0 422 155 A
VOLKSWAGEN      2E0 422 155 B
VOLKSWAGEN      2E0 422 155 C

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR772 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.