Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR787 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR787 TRW

JPR787 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR787

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta ZF
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Kształt adaptera trójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm] 31
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Liczba otworów do mocowania 3
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938094232

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR787 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 156, 166, GT, GTV, SPIDER, FIAT SCUDO 1.4-3.2 03.95-09.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060665522
ALFA ROMEO      0000060687812
ALFA ROMEO      0000060811249
ALFA ROMEO      0000060812340
ALFA ROMEO      46763561
ALFA ROMEO      60618477
ALFA ROMEO      60665522
ALFA ROMEO      60811249
ALFA ROMEO      60812340
ALFA ROMEO      71788925
FIAT      60618477
FIAT      60665522
FIAT      60811249
FIAT      60812340

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR787 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.