Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR909 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR909 TRW

JPR909 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR909

producent:

TRW

Ograniczenia producenta KAYABA
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Kształt adaptera trójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938171148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR909 TRW

Koszt kaucji: 627.99 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, SKODA FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II 1.0-1.9D 02.93-07.05
numery OEM:
AUDI      6X0 422 154
SEAT      030 145 157 D
SEAT      6N0 422 154 E
SEAT      6X0 422 154
SEAT      6X0 422 154 X
SKODA      030 145 157 D
SKODA      6N0 422 154 E
SKODA      6X0 422 154
SKODA      6X0 422 154 X
VOLKSWAGEN      030 145 157 D
VOLKSWAGEN      6N0 422 154 E
VOLKSWAGEN      6N0 422 154 EX
VOLKSWAGEN      6X0 422 154
VOLKSWAGEN      6X0 422 154 X
FAW-VW      6X0 422 154

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR909 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.