Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 7076010 sasic

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076010 SASIC

7076010 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7076010

producent:

SASIC

Tryb pracy hydrauliczny
dla numeru OE 6N0422154EX
nr EAN 3660872367686

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076010 SASIC

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II, SKODA FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, LUPO I, POLO, POLO III 1.0-1.6 10.94-07.05
numery OEM:
SEAT      032145157A
SEAT      032145157AX
SEAT      6N0422154EX
SEAT      6X0422154
SEAT      6X0422154X
SKODA      032145157A
SKODA      032145157AX
SKODA      6N0422154EX
SKODA      6X0422154
SKODA      6X0422154X
VOLKSWAGEN      032145157A
VOLKSWAGEN      032145157AX
VOLKSWAGEN      6N0422154EX
VOLKSWAGEN      6X0422154
VOLKSWAGEN      6X0422154X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076010 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 7076010 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.