Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM194 trw

Przekładnia kierownicza JRM194 TRW

JRM194 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM194
Przekładnia kierownicza JRM194

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRM194

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy manualny
Długość całkowita [mm] 1478
Rozstaw śrub mocujących [mm] 300
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 72
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Długość przegub osiowy [mm] 289
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M16x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937318797

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM194 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1641805
FORD      1641807
FORD      5021910
FORD      5028804
FORD      5028806
FORD      6154164
FORD      6156462
FORD      6160069
FORD      6160878
FORD      6606658
FORD      6668573
FORD      86VB-3503-BF
FORD      86VB-3503-BG
FORD      86VB-3503-BH
FORD      86VB-3503-BJ
FORD      86VB-3L528-BE
FORD      92VB-3503-DC
FORD      R86VB-3503-BK
FORD      R92VB-3503-DC

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM194 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.