Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM204 trw

Przekładnia kierownicza JRM204 TRW

JRM204 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM204
Przekładnia kierownicza JRM204

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRM204

producent:

TRW

Tryb pracy manualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1200
Długość przyłącza [mm] 88
Technika połączeń unverzahnt
Gwint zewn. [mm] M14x2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 420
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 14,7
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 86
Długość przegub osiowy [mm] 193
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x2
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937337187

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM204 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza mechaniczny pasuje do: FORD ESCORT VI/KOMBI, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN 1.0-1.8D 01.95-08.03
numery OEM:
FORD      1013031
FORD      1013779
FORD      1013784
FORD      1016911
FORD      1016913
FORD      1024255
FORD      1041275
FORD      3708565
FORD      67708565
FORD      96 FB3A500CK
FORD      96FB-3A500-AG
FORD      96FB-3A500-AH
FORD      96FB-3A500-CF
FORD      96FB-3A500-CG
FORD      96FB-3A500-CH
FORD      96FB-3A500-EK
FORD      96FB3A500CK
zamienniki:
52065
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM204 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.