Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM489 trw

Przekładnia kierownicza JRM489 TRW

JRM489 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM489
Przekładnia kierownicza JRM489
JRM489
trw JRM489 Przekładnia kierownicza
736.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRM489

producent:

TRW

Tryb pracy mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 1242
Suw [mm] 130
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 132
Rozstaw śrub mocujących [mm] 317
Wymiar gwintu M14x1,5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 16,5
Długość przegub osiowy [mm] 215
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937522811

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM489 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN MICRA III, RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.2-2.0 01.03-

Przekładnia kierownicza JRM489 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Przekładnia kierownicza JRM489 producenta TRW

RENAULT

7711368402, 8200124408, 8200565645

numery OEM:
RENAULT      77 11 368 402
RENAULT      82 00 124 408
RENAULT      82 00 565 645
zamienniki:
DSR1763L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
52577
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM489 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM489zobacz instrukcję montażu JRM489

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.